dinsdag 9 december 2014

Kraamkadootjes Fien

Begin dit jaar zaten Simone, Sandra en ik nog met enige regelmaat ijverig met z'n drietjes bij elkaar
om een (klein) projectje te haken. 

Bij de eerste ontmoeting met m'n haaknaald dacht ik nog,
dit gaat 't 'm echt niet worden....niks voor mij! 

haha, maar toch stug blijven doorgaan en voor je het weet heb je het helemaal door en ik had al snel het haakvirus te pakken
(ik heb eerst nog even in een ontkenningsfase gezeten!!). 

Al snel werden de agenda's van 2014 van Simone en Mez11 volgepropt met opdrachtjes en workshops en Sandra had een heel ander doel voor ogen; eind September werd kleine Fien geboren!

Ze is echt een mooi klein knap dingske! 
Simone (Handmade by Simone) en ik hebben samen voor haar een lieve naamslinger gehaakt. 


én ze kreeg van Mez11 een foto van het geboortekaartje op hout. 


Persoonlijke kadootjes zijn altijd leuk!
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten